sista dagen på lovet
Publicerat den

Hej ni fina!
Som rubriken lyder, sista dagen på lovet idag. Den ska jag spendera på ett musikcafé, ska jobba alltså. Men det gör inget, det är kul.
Ikväll ska jag nog ta extra hand om mig själv lite. Hårinpackning, ansiktsmask och så, förbereda mig inför den kommande veckan :)
Och juste! Jag ska fixa ny design på bloggen också, är inte helt säker när det blir. Men så fort jag fåt tid över. Några förslag?
Jag har nämligen ett nytt projekt på gång. Jag kan inte berätta så mycket om det än, för allting är inte riktigt klart än. Men så fort jag har fått klartecken så berättar jag! Det är iallafall någonting som verkligen kommer att få mig att hålla träningen, så det har med träning att göra. Men ni får veta detaljer sen! :)
Under tiden: lite peppbilder!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?