Good very good morning
Publicerat den

Gissa vad o så hälsosamma Samyi ligger och gör? Chips till frukost, inte alls bra. Nejnej, men gott!

Så vad har hänt då? Jag har ju inte bloggat på några dagar... Sällan jag
Det har varit sportlov, och är fortfarande, men det börjar dra sig mot sitt slut. 
Under detta lov har jag jobbat, åkt till Sthlm och varit med vänner. 
Igår hade jag riktigt roligt! Vi träffades några stycken i Bourlongen och skulle grilla. Kycklingspett. Vi fick inte upp någon eld. Så min fina prins fick cykla till affären och köpa tändvätska och då blev det eld! Ja tillslut fick vi mat och det var riktigt gott! 
Note to self: grilla korv nästa gång.
Sen spelade vi kubb och då fick vi sällskap av fyra killar som ville spela med oss, det var riktigt roligt. 
Sen blev det pinnbröd, marsmallows och chokladpudding till efterrätt... så jääävla gott! 
Sen kom det roligaste, RUSCHKANA! Fan vad kul det var :D 
Även fast det resulterade i en stor bula på knät och lite blåmärken här och var, det var så värt det! :)
Jag ska se om jag får tag på några bilder. För jag själv knäppte inga, aja baja.
Enough 'bout that.
Igår var jag kreativ och gjorde om en jeansklänning, från icke användbart till ett plagg jag längtar efter att få använda! Bild sen.
Här är två wants inför sommaren:
Båda två är från topshop.com






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?