Trött...
Publicerat den

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min pojkvän ska sluta. Vi får se om det blir att åka hem direkt eller om vi stannar kvar på stan ett tag. Jag hoppas på det första.
Idag var en både bra och dålig dag,
dålig för att der hände obehagliga saker och en massa erkännanden och historier
och bra för att jag kommit mina tjejer närmre. Det känns iallafall så, och det känns bra. Jag har berättat saker för dom jag egentligen aldig pratar om, jag har så svårt med att lita på personer. Men jag litar på er, läser ni det här så ska ni ha ett enormt tack för att ni lyssnade på mig och inte dömer.
Ni betyder jättemycket för mig.


Jag är i ett sådant stort behov av nya kläder och nytt smink! Det blir att shoppa lite när studiebidraget kommer.
är det förresten någon som vet vilket datum vi får det? Alla säger ju så olika saker!




Jag har inte hunnit knäppa någon bild på dagens klädsel, men det får jag be min kära pojkvän att hjälpa mig med sen!
Puss&Kram Samyi~




Manda

Älskade vän, du kan alltid lita på oss! vi kommer aldrig döma dig. och jag är glad att du berättade, att du verkligen tog dig till att berätta! Vi älskar dig, och vi kommer alltid finnas där för dig! puss älskling! ha det bäst så ses vi imorgon:)<3



URL: http://arosenqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?