To face your fears, is the only way to get rid of them.
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Efter skolan på fredagen så följde söta Amanda och Felicia med mig hem. Meningen var att vi skulle plugga men vi fastnade hos min kattungar och sen så var jag tvungen att börja fixa mig eftersom jag skulle ut på eftermiddagen.
Amanda fixade mitt hår, på ett sätt som jag aldrig har haft det förut. Hon lockde det med hjälp av min mini plattång. Och jag är så fruktansvärt rädd för att bränna mig och därför så låter jag nästan aldrig någon annan än mig själv hålla på med en plattång eller liknande i mitt hår. Dom enda som har fått göra det är Amanda och min pojkvän Simon. Och den enda som bränt mig är jag själv, haha.
Först var jag jätteskeptisk mot frisyren, för det var så annorlunda. Men efter ett tag älskade jag den! Tänker gå så till skolan imorgon. Om jag lyckas fixa den själv så att säga! 
Sov hos mig Amanda?

Här är lite bilder:


Fyfan vad rädd jag var!
Men Amanda var jätteduktig!







Jag tkr att det blev jättefint!
Vad tycks?



jag och superstylisten!




Glaá tjejer!

Sen åkte jag och min prins till ett möte och sen åkte vi till Bk och träffade vänner och kvällen slutade hemma hos Klara, med henne och Simon och Simon <3 Älskar er!
kram!




Manda

Tihi;) jag säger bara lycka till!:) hoppas du klarar av det själv ;D och det blev jättefint!

puss, ses imorgon:)<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?