secret lord
Publicerat den

Detta lär väl ha varit den sämsta morgonen på länge! Jag vaknade upp lagomt bra, men sen så orkade jag inte gå upp och låg kvar. Sen ät jag frukost, brabra. Sen tror jag att anledningen för denna helvetesmorgon hände, och det var att jag fastnade inne hos våra kattungar. Men vad fan ska man göra? Dom är så jävla söta! Sen så skyndade jag mig upp, upptäckte att jag inte hade några tillräckliga kläder framme. Sprang ner till tvättrummet och tog upp allt som var där, provade om typ allt igen. Hittade ingenting jag ville ha.
Sen så när jag var tvungen att slänga på mig någonting så blev det ändå katastrof. Tittade mig i spegeln och upptäckte att mitt hår var kaos, försökte fixa till det, men det ville inte bli tillfixat.
Sen så bara satt jag upp det med ilska. Sprang ner, satte på mig skola, visste inte vilken jacka jag skulle ta. Blev ännu mer stressad, slängde på mig en svart kappa och svarta tygskor, och drog ut trött, ilsken och olycklig.
Stackars stackars min pojkvän!

Dagens löfte och tips:
Välja kläder dagen innan! ALLTID. Då slippar men detta helvetes stressen på morgonen!

~~~~~

Lägger upp en glad men gammal bild på mig själv. Tillsammans med min underbara vän Sofia på Coffee Louge.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?