love has no limits
Publicerat den

Fyra dagar sen jag skrev något. Shame on me.
Har haft en bra helg, umgicks med vänner på fredagen och hockeymatch på lördagen. Brynäs mot Hv71, Brynäs vann med 3-0! Vilket jag och min antiBrynäs pojkvän slog vad om. och jag vann :)

Min outfit:





Jag har på mig:
¤ En svart kavaj från Temple
¤ Ett simpelt smalt linne från Gina Tricot.
¤ En genomskinlig svart blus från H&M
¤ Jeans från JC.
¤ Bruna skor, kommer inte ihåg vartifrån.




Väskan jag har är från Åhlens tror jag, väldigt bekväm och rymlig!
När dom här bilderna togs hade jag min dator, två anteckningsböcker och min kalender, smink, spegel, bindor, dataladdare m.m i den, och det fanns fortfarande plats kvar. Absolut en av mina favoritväskor!
Jag ska lägga upp mina favoritväskor i ett inlägg senare.



Kram!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?