Live in concert
Publicerat den

Som många säkert har hört så kommer 50-cent till Sverige i oktober.
Jag har VIP-biljett!!
Jag är så jääääävla glad så jag kan inte beskriva det! Jag har alltid gillat honom och nu ska jag äntligen få se honom live. Längst fram också!! På första jävla raden!
Någoning som gör det hela ännu mer roligt är att jag ska gå med min pojkvän och några nära vänner, delad glädje är dubbel glädje och vi är 12 stycken!
Fyfan vad roligt det ska bli, jag bara måste fixa hans autograf, haha!
Tror att jag ska ta med mig en silverpenna och be han signera min mobil, hahaha! Det skulle vara nått!



Lyckan är faktiskt obeskrivlig, jag vet inte vad jag ska säga. Jag har liksom inte riktigt fattat det själv än tror jag.
Det gör jag nog när han väl står där framför mig, om ens då!
En sak jag inte heller förstår är varför han väljer att ha sen ENDA Sverige konsert 2011 i en liten småstad utanför Gävle som Sandviken? Varför inte i en av des tora städerna liksom? Inte för att jag klagar, nejnejnej! Det hela är mycket lustigt men ack så glad det gör mig!

Men nu måste jag snart sticka iväg på lektion, ha en bäst dag!
(Det här inlägget och 50-cent har gjort mig på absolut bättre humör, nu kanske jag tillochmed kan stå ut hela dagen! + så har jag ju mina underbara brudar också)

Kram! ~



Snubben är stencool.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?