på gång
Publicerat den

Nu börjar det fan närma sig alltså! Fullt upp denna vecka! Idag är det möte på slottet ang. en kommande fest med jobbet. Imorgon ska jag träffa Sofia och vi ska planera det sista till halloweenfesten, det är ju snart nu!! Jag är så jävla taggad! På fredag ska jag på bk ,som vanligt, och på kvällen har jag bestämt att det blir en ta-hand-om-mig-själv kväll! mysigt!
På lördag och söndag blir det full planering då med!
Men jag tycker bara att det är skönt med full kalender, känns tryggt att ha massa saker att göra.

Snart är det väl dags att klämma in tatuering, hoppas jag! Vill så himla gärna.




Snart är det höstlov också! Då ska de bli massa kul! Inviger det med en halloweenfest med alla bästa! Det ska bli en toppenvecka!
Jag älskar hösten, det är så himla fint överallt. Och så kan man klä sig i lagomt lite kläder, inte för varmt och inte för kallt, alldeles perfekt. Tror att det är min favoritårstid, även fast jag älskar alla, haha!
Jag blir så fruktansvärt sugen på att shoppa när jag ser alla fina kläder i alla affärer! 





Visst är hösten underbar?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?