Utvecklingssamtal och motivation
Publicerat den

Det är sjukt vad tiden går fort! Jag fattar inte vart den tar vägen. Nyss satt jag på utvecklingssamtal och tittade över allt vi har hunnit göra, vi har ju hunnit gått en halv termin redan! Det känns som att vi började igår!
Men jag har verkligen haft jätteroligt och jag är så glad att jag valde den här linjen. Jag har en underbar klass och underbara vänner. Klart att det kan bli problem ibland och man börjar bråka, men det viktigaste är ju att man löser det.

Tänkte lägga upp lite bilder från skolans gång, olika saker vi gjort. 
Sen kommer det ett inlägg om Attitude-mässan och 50-cent konserten också!
Mässan var grym, men tyvärr var 50-cent en liten besvikelse... jag förklarar vad jag menar sen! (Fast självklart så var ju han grym!)

Och idag är det ju 1 december! Kan ni tänka er att det redan har gått ett år snart!? Det är ju 2012 snart! Helt sjukt. Jag måste sätta mig och göra en lista över det som hänt det här året. Se om mina mål från förra nyårsafton har gått i uppfyllelse, skriva nya nyårslöften och leta klänning!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?