Nytt år, ny start
Publicerat den

Helt otroligt att det har gått ett år till! Jag tycker att tiden går hur fort som helst nu. Men tänker jag tillbaka så kommer jag på att jag har hunnit med en hel del också! 
Det här har varit ett bra år. Och jag ska göra så att nästa år ska bli ännu bättre! 

Jag har, som dom flesta andra, nyårslöften.
- Jag ska börja att träna, hitta en träningsform som jag tycker om. Jag funderar på Zumba. Jag har testat på det några gånger och det är hur kul som helst!
- Jag tänker lova mig själv att bli bättre på att spara pengar! Jag tänker inte åka till Chile fattig :)
- Jag lovar mig själv att bli bättre på att hålla ordning på mina saker.
- Jag ska bli ännu mer social och öppen än vad jag har varit i år.
Det blir säkert fler nyårslöften, men i sånna fall uppdaterar jag er! ;)
I nästa inlägg täntke jag lägga upp bilder på alla saker som jag har beställt. (Allt jag har bilder på vill säga.)
Efter det måste jag fixa mig, släkt och vänner kommer över för lite förtidsfirande :) Sen blir det mer ikväll. Vi var nyss och köpte lite fyrverkerier och sånt som vi ska smälla sen. 
Men det kommer bli kallt för mig! Siktar ju på barbent ikväll. Aja får väl byta om då vi ska ut :) blir ju att vara inne mestadels av kvällen. Tänker dansa in det nya året!
Ha det superbra! Puss o kram och GOTT NYTT ÅR! Ta det försiktigt ikväll! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?