Fail
Publicerat den

Hejhej, jag satt och skrev ett långt inlägg igår kväll och så plötsligt dog min dator och jag bara orkade inte att skriva om allting då. Så jag gör det nu istället.
En av sakerna jag berättade om var att jag har beställt hem lite smink och saker från Nelly och H&M's webbshop :) Så himla kul att ha såna saker att se fram emot :) Men även fast all rea överallt så har jag inte hittat en klänning till nyår! Dock så har jag en hemma, men jag vill hellre ha någon annan. Men det verkar som om det får bli den iallafall. Den är ju ingen katastrof, men ändå. Min lillasyster har fått en glitterklänning uppsydd, jättefin! Så jag kommer känna mig lite blek bredvid henne! Haha, men that´s life :)

Nu sitter jag här hemma med en liten kissemiss i mitt knä och en annan snarkandes bredvid mig. Har lite tid att döda :) 
Imorgon kommer söta Anna och ska få nyårsnaglar gjorda, kommer jag ihåg så knäpper jag självklart kort! Senare på dagen kommer Sofia och då ska vi laga pizza och sen på kvällen så blir det filmmys med henne och min älskling!
Nej nu ska jag kika runt lite till på kläder! Ha det underbart så hörs vi! 
POK






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?