Det finns dom som stannar tiden, det är inte bara attityd
Publicerat den

"Dina sånger har jag sjungit och dina drömmar har jag drömt. 
Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt."


Lars Winnerbäcks låtar får mig alltid så lugn och får mig verkligen att börja tänka. På typ allt möjlilgt, alla tankar väcks till liv. Även bloggen, haha. Jag har inte bloggat på jättelänge. Men jag ska försöka att få det till ett nyårslöfte, att blogga mer. 
Jag ska snart beställa hem massa smink så det kommer bli garanterat fler bilder på olika sminkningar och håruppsättningar och såna saker :)

Just nu tar jag det lugnt hemma ensam. Min karl är iväg på killkväll på Åkrogen. Men jag kan ju ha trevligt själv ändå. När jag tänker på saken så är jag nästan aldrig själv. Det är ytterst sällan. Faktum är att jag helst inte är själv, jag trivs mycket hellre med folk runt omkring mig, åtmindstånde någon. Men ibland så, ibland är det riktigt skönt! Som just nu tillexempel. 
Jag märker att jag har väldigt mycket att tänka på. Massa saker som jag har gömt någonstans för att ta upp senare. Men det där senare kommer nästan aldrig. Därför är det så skönt att vara själv och ta det lugnt nu.

Och vad är inte bättre än en nyduschad och fräsch kropp, tända ljus och Lars Winnerbäck? :)

Blir nog ett till inlägg senare, men det får vi se. Ha en underbar kväll! Det tänker jag ha.


jag och sötTessan på Gina för ett tag sen <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?